Προσχολική Ηλικία

  • Προγραφικές, προαναγνωστικές δραστηριότητες

  • Φωνολογική ενημερότητα
  • Έμφαση σε δραστηριότητες αναδυόμενου γραμματισμού

Α’ – Β’ – Γ’ Δημοτικού

  • Επανάληψη ύλης

  • Ενισχυτική διδασκαλία γραπτού λόγου μέσω οπτικοποίησης

  • Ενίσχυση στρατηγικών επίλυσης μαθηματικών προβλημάτων

  • Ανάλυση θεμάτων με επιχειρηματολογία που άπτονται του σχολικού εγχειριδίου
  • Λεξιλογικές και ορθογραφικές ασκήσεις

  • Project πάνω σε θέματα του σχολικού εγχειριδίου

Δ’ – Ε’ – ΣΤ’ Δημοτικού

  • Επανάληψη ύλης

  • Παραγωγή λόγου (ανάπτυξη κειμενικών ειδών):
    1. περιγραφή
    2. αφήγηση
    3. επιχειρηματολογία

  • Εξάσκηση αναγνωστικής κατανόησης κειμένου

  • Λεξιλογικές και ορθογραφικές ασκήσεις

  • Έμφαση στην Νεοελληνική γλώσσα και Μαθηματικά για εξετάσεις σε πρότυπα Γυμνάσια

  • Ανάλυση θεμάτων με επιχειρηματολογία που άπτονται του σχολικού εγχειριδίου.

  • Ενίσχυση στρατηγικών επίλυσης μαθηματικών προβλημάτων.

Α’ – Β’ – Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

  • Επανάληψη στην Νεοελληνική Γλώσσα, τα Αρχαία και τα Μαθηματικά

  • Εξάσκηση στην ανάπτυξη κριτικού τρόπου σκέψης

  • Εξάσκηση στην παραγωγή λόγου (παραγραφοποίηση και επιχειρηματολογία)

  • Έμφαση στην Νεοελληνική γλώσσα και Μαθηματικά για εξετάσεις σε πρότυπα Λύκεια

Υποστηρικτικές Υπηρεσίες:
(Γυμνάσιο-Λύκειο)

Υπηρεσίες ψυχολογικής και συμβουλευτικής υποστήριξης των γονέων προς τα παιδιά

Πρόσθετες Δραστηριότητες

  • Προβολή ταινιών, σχολιασμός

  • Δραματοποίηση ιστορίας